«Lendasin reede õhtul Stockholmi ja sellel lennul pakuti kenasti tasuta kohvi ja kommi, kuid pühapäeva õhtul Stockholmist tagasi lennates taheti kohvi eest kaks eurot. Kommi ka ei pakutud. Küsisin stjuardessilt, et kuidas nii, et ühes lennukis saab tasuta kohvi, teises mitte, kuigi on üks ja seesama lennufirma. Ta siis küsis, kas ma lendasin eelmisel korral Saabiga. Ütlesin, et see oli tõesti propellerlennuk, ega mina ei tea, mis firma oma. Stockholmist tagasi lendasin reaktiivlennukiga. Selles pidigi vahe olema, ütles tema. Kuidas on võimalik, et kohvi eest maksmine või mittemaksmine sõltub lennuki tüübist?» imestab lugeja.
Lugeja küsib: miks Estonian Air pakub tasuta kohvi vaid mõnel Stockholmi lennul?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vastab Estonian Airi pressiesindaja Ilona Eskelinen.
Lühematel marsruutidel SAAB-tüüpi lennukitega pardamüüki ei toimu, kuna on üks pardateenindaja ja lühike lennuaeg seda ei võimalda. Sellest ka erinev pardakontseptsioon.