Päevatoimetaja:
Sander Silm

Tele2 jooksutab mobiiliomanikku

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Piret Lakson
Copy
Tele2 pood.
Tele2 pood. Foto: Tele2

Kliendi nutitelefon, mis on nüüdseks kolm korda hoolduses käinud, katkestab ikka kõnesid. Mobiili välja vahetama Tele2 ei soostu.

Tele2 pikaajaline klient Aili ostis möödunud aasta suvel uue nutitelefoni Sony Xperia U, millega kohe ka probleemid algasid. Aili on hädas kõnesid katkestava nutitelefoniga. «Kõned ei katke küll täielikult kõikide kõnede puhul, kuid siiski piisavalt tihti. Kõne katkeb, ei haki, vaid lihtsalt katkeb,» rääkis Aili. «Tele2 ei suuda viga tuvastada, uuendavad ainult tarkvara ja kõik. Nii ma pendeldangi lootusetult esinduste vahel.»

Aili on oma nutitelefoni kolm korda garantiiremonti viinud. Esimesel korral tehti mehaaniline remont ja tarkvara uuendus, teisel ja kolmandal korral tarkvara uuendus. «Viimasel korral selgitas klienditeenindaja, et seni kuni remontimine odavam tuleb, nemad telefoni välja ei vaheta. Ent avalduse võin ma ju kirjutada,» rääkis Aili.

«Hiljuti, üheksa päeva möödudes, sain vastuse avaldusele, kus kinnitati, et viga pole tuvastatud ning seega väljavahetamiseks alus puudub. Ausalt öeldes tundub mulle, et nüüd võingi tähtajalise lepingu tõttu seal veel poolteist aastat igal nädalal tarkvara uuendamas käia. Praegu ei ole mõtet ka mingisuguseid rakendusi alla laadida, sest peale igat uuendust alustan jälle nullist,» kurtis Aili, kes pöördus ka tarbijakaitseameti poole.

«Nemad soovitasid teostada iseseisva veatuvastuse volitatud remonditöökojas. Olen aga väikese lapsega kodune ning mul ei ole kahjuks tõesti aega ega raha, et sellega tegeleda. Kahjuks ei jää aga ilmselt muud üle kui et telefon tuleb neljandat korda remonti viia,» nentis ta.

Tele2 kommunikatsioonijuht Hans Saarvelti sõnul aitab analoogseid probleeme lahendada SIM-kaardi vahetus. «Seda võimalust me omalt poolt ka kliendile pakkusime,» kinnitas ta. «Kui probleem jätkub, peab klient mobiiltelefoni kohta esitama pretensiooni ning edaspidine tegevus lepitakse temaga juba personaalselt kokku.»

«Nüüd hakkas neid minu mure justkui huvitama, tekib küsimus, miks alles nüüd?» küsis Aili seepeale, kui Postimees temaga uuesti ühendust võttis. «Ühesõnaga täna (eile – toim.) helistati mulle Tele2 tehnilisest toest ja paluti SIM-kaart ära vahetada. Seda olen omal käel juba varem proovinud. Imestama paneb see, et telefon on kolm korda garantiiremondis käinud ning SIM-kaardi vahetust seni pakutud ei ole,» oli naine nõutu.

Põhjalik testimine pärast neljandat hooldust

Saarvelti sõnul võtab Tele2 reeglina telefone hooldusesse kõige rohkem neli korda. «Kui nende kordade jooksul viga ei tuvastata, võtame telefoni enda kätte põhjalikuks testimiseks, kontrollime levi näitajaid ja seadistusi, vahetame vajadusel SIM-kaardi jms. Neid keerukaid juhtumeid aga esineb väga harva ja neile leiame koostöös kliendiga personaalse lahenduse,» lausus kommunikatsioonijuht.

Tagasi üles