Teenindajaid saab kiita juba kümnendat korda

Kristina Traks
, juhtimine.ee
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Märts on hea teeninduse kuu. Pildil fragment portaalist Heateenindus.ee.
Märts on hea teeninduse kuu. Pildil fragment portaalist Heateenindus.ee. Foto: Tarbija24

Kümnendat korda saab märtsikuu jooksul kiita teenindajaid. Ettevõtmise mõte on väärtustada head teenindust ja teenindaja ametit ning propageerida hea teeninduse põhimõtteid ühiskonnas tervikuna.

Terve märtsikuu jooksul saab kampaania «Kiida teenindajat 2013» raames kiita head teenindust, samuti toimuvad temaatilised päevad Tartus ja Tallinnas. Valitakse ka Tallinna ja Tartu parimad teenindajad.  

Teenindajaid saab kiita aadressil www.heateenindus.ee, anda kiidusõnad edasi numbril 1182 või täita teeninduskohas kiidusedel. Need teeninduskohad, kes on kuu jooksul klientidelt kõige enam kiita saanud, saavad tunnistuse ja uksekleebise «Kliendid kiidavad».

Seoses eelmisel aastal toimunud omaniku vahetusega on Hea Teeninduse Kuu läbimas ka värskenduskuuri. «Meie soov on väärtustada olemasolevaid traditsioone, aga samuti anda kampaaniale uut hingamist,» selgitab Signe Valsberg, üks uutest omanikest. «Näiteks saab sellel aastal esimest korda kasutada kiitmiseks ka QR-koode.»

Eesti parim teenindaja selgub 27. märtsil Tallinna Hea Teeninduse päeval. Varasemad konkursivõitjad on öelnud, et osalemine sellel konkurssil on olnud väga arendav ja motiveeriv ning igati positiivne kogemus. See on andnud juurde enesekindlust, julgust ja kinnitust, et teenindaja loob oma igapäevase tegevusega klientidele ja organisatsioonile väärtust. Lisaks on paljudele osalemisega kaasnenud ka uued tööpakkumised ning ametikõrgendused.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles