Päevatoimetaja:
Sander Silm

E-kaubanduse liit: parfüümide maaletoojad levitavad e-kaubanduse kohta valeinfot

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tarbija24
Copy
Turvalise ostukoha märk.
Turvalise ostukoha märk. Foto: Eesti E-kaubanduse Liit

Eesti E-kaubanduse Liidu hinnangul määrivad parfümeeriapoed ja maaletoojad e-kaubanduse mainet kahtlustega, mida ei ole seni tõestada suudetud.

Eesti E-kaubanduse Liidu hinnangul sisaldab Tarbija24.ee artikkel «Veebipoodide parfüümiäri on kahtluse all» mitmeid küsitavusi.

Liit toob oma vastulauses välja, et viimastel aastatel on Eesti internetikaubanduses üsna jõudsalt arenenud parfüümide müümine, sest need on veebipoodidest ostes soodsamad kui tavakaubandusest. Kuna tarbijad ostavad järjest enam e-poodidest, siis kaotavad kliente ja tulu traditsioonilisel moel parfüüme müüvad poed, seisab liidu teates.

Liidu hinnangul on parfümeeriapoed ja maaletoojad asunud oma äri kaitsma halvustades ja laimates e-kaubanduse mainet.

25. veebruaril Tarbija24.ee-s ilmunud artiklites „Mida parfüümi ostes jälgida?“ ja „Veebipoodide parfüümiäri kahtluse all“  üritatakse liidu hinnangul jätta muljet, et veebimüüjatelt saab võltsitud kaupa ja müüjad tegelevad mingit sorti petturlusega. Samas ei suudeta ühtegi artiklis toodut kahtlust tõestada.

Süüdistused võltsitud kauba müümises on liidu kinnitusel väga tõsised. Võltsitud või manipuleeritud kaupade müümine on intellektuaalse omandi vargus ja ühtlasi kriminaalkuritegu, seisab liidu vastulauses.

Eesti E-kaubanduse Liidu liikmeks olevatest veebipoodidest, mis kannavad kvaliteedimärki  «Turvaline ostukoht» (vaata pildilt), ostmine on liidu kinnitusel liidu poolt monitooritud ja kontrollitud. Ostja jaoks pole veebipoest ostmine mingil moel riskantsem kui tavalistest poodidest kaupade ostmine, kinnitab e-kaubanduse liit.

Tagasi üles