Narvalane Sergei kogus usinalt Rimi kleepse, lootuses saada uut kastrulit, kuid talle pakuti vaid pajakindaid, kuna potid olid juba otsas. Rimi lubab, et selle nädala keskel jõuab uus partii potte kohale.
Rimi kliendile pakuti loodetud poti asemel hoopis pajakindaid
«See pole vast kellegi jaoks uudis, et aeg-ajalt korraldab Rimi reklaamkampaaniaid, et korja 25 või 50 kleepsu ja saad teatud kaupu osta 70-80 protsenti soodsamalt,» rääkis venekeelse Postimehega ühendust võtnud Sergei.
21. veebruaril läks ta Narvas kohalikku Rimisse, et kogutud kleepsud ära anda ja osta endale 3,6-liitrine kastrul. «Poetöötajad ütlesid, et just seda kastrulit enam müügil ei ole. Aga oli veel pajakindaid,» rääkis mees. Mehe sõnul kulutas ta kahe kuu jooksul teadlikult raha just Rimis, kuid loodetud asjast jäi ta ilma. Kuna ühe kleepsu hinnaks on 7 eurot, siis jättis mees nii poele 350 eurot. Mehe hinnangul pood pettis teda, aga tõestada ta seda ei saa. «Võib-olla mulle vajalikku asja oli poes kõigest kolm tükki. Aga võib-olla polnud seda üldse,» tõdes ta.
«Kas oleks võimalik kuidagi panna pood oma lubadust täitma? Sest kusagil polnud ju kirjas, et kauba kogus on piiratud,» rõhutas mees.
Rimi pressiesindaja Katrin Batsi sõnul pidi Zwillingi kampaania lõppema 24. veebruaril, kuid ootamatult suure huvi tõttu pikendati seda ühe nädala võrra. «Poodides lõppesid paljud kampaaniakaubad, uus partii jõuab kohale nädala keskel,» lubas ta.
Batsi sõnul olid osad kaubad nii populaarsed, et said otsa isegi Rimi kesklaos.
«Mis puudutab 3,6-liitrist potti, siis seda tuli meil juurde tellida. Seda kastrulit soovivatel klientidel tuleb oma soovist poele teada anda ja nendega võetakse ühendust, kui kaup saabub, kuid see võib võtta pisut rohkem aega,» rääkis poe esindaja.
Zwillingi kaubad olid poes kättesaadavad kogu kampaania ajal poole aasta jooksul ja paljud ostsid neid. «Arvestades eelmiste kampaaniate kogemust telliti 50 000 asja, kuid tänaseks oleme müünud juba 60 000. Kahjuks pole inimeste huvi konkreetse kauba vastu võimalik ennustada, sellepärast võivad tekkida sellised olukorrad,» tõdes Bats.
Ta vabandas Rimi nimel kliendi ees. «Me soovitame kliendil minna poodi lähipäevil, kui sinna saabub kampaaniakaup.»