Tööotsingute juures on üks stressitekitavamaid aspekte potentsiaalse tööandja vastuse ootamine. Kolmveerand kandideerijatest jääbki vastuseid ootama ega saa tööandjalt mitte kunagi mingisugust tagasisidet, selgub CareerBuideri värskest uuringust.
Kolmveerand tööotsijatest ei saa oma kandideerimisele iialgi vastust
Kuigi see fakt on tõestuseks tihedast konkurentsist tööturul, heidab see tööandjatele ka negatiivset varju. Kandidaadid, kellel on ettevõttega olnud taoline ebameeldiv kogemus, ei kandideeri tõenäoliselt sellesse ettevõttesse rohkem ja nad ei soovita ka oma sõpradel ja pereliikmetel selle ettevõttega tegemist teha.
Uuringust selgus, et 82 protsenti inimestest ootab tagasisidet oma kandideerimisele hoolimata selle tulemusest. Kolmandik küsitletutest tunnistas, et nad tõenäoliselt ei osta selle ettevõtte tooteid, kes neile töölekandideerimisel mingisugustki tagasisidet ei andnud.
Viisil, kuidas ettevõte esitleb end tööotsijatele, pole mõju ainult ettevõtte värbamisele, vaid ka ärile üldiselt. On arusaadav, et kõigile tööotsijatele eraldi vastamine on suur töö, kuid ettevõte võiks vähemalt luua automaatse teavitussüsteemi, mis teatab tööotsijale, et tema CV on kätte saadud ning annab teada värbamisprotsessi ajakavast.