Firma Positium on mobiilpositsioneerimisuuringutega kindlaks teinud, et mullu oli veebruari lõpus ning märtsi algul nädalavahetustel Peipsi ääres kuni viis tuhat Läti kalameest, kes kahjuks oma raha siia ei jäta. Nüüd on otsustatud Läti kalameestele rahakulutamise võimalusi paremini tutvustada.
Eestlased meelitavad Läti kalamehi oma raha siin kulutama
Juba veebruaris ilmub Läti suurimas ja populaarseimas kalandusajakirjas Copes Lietas Peipsimaa esimene reklaam, kus kutsutakse siinseid teenuseid tarbima ja rõhutatakse ka, et tuleks olla keskkonnasäästlik ning oma prügi kaldale kaasa tuua, mitte jääle jätta, kirjutab Vooremaa.
Veel tulevad Peipsimaa teemalised saated Läti kahel telekanalil. Veebruaris filmitakse kolmas saade talvisest kalapüügist Peipsil ja erinevatest teenustest, mida pakutakse. Saateid Peipsimaast on plaanis veel, igaüks neist oma teemaga. Saated on pooletunnised, igast saatest on olemas ka lühike treiler, mis on leitav Youtube´st kanalilt PeipsimaaTurism.
MTÜ Peipsimaa Turism juhataja Kaja Allilender rääkis, et messil Balttour tuli neile palju tagasisidet, et saateid, mis on Peipsimaast juba eetris olnud, on märgatud ja tagasiside oli väga positiivne