Tarbija24 lugeja soovis teada, kuidas on see võimalik, et pärast tehingu sooritamist ja kapi avanemist on seal juba kellegi teise saadetis ees.
Lugeja küsib: miks pakiautomaadist kellegi teise pakk vastu vaatab?
«Tegin Post24 pakiautomaadis kõik vajalikud toimingud ära ning kapi avanedes märkasin, et seal oli juba kellegi teise pakk ees. Nii võib ju mõni ebaaus inimene võõra paki lihtsalt endale võtta ning oma paki asemele panna. Mul ei jäänudki muud üle, kui oma pakk võõra paki peale panna. Sain ka vale tšeki, kus olid hoopis selle teise saadetise andmed. Seega ei oleks ma saanud oma paki teekonda jälgida. Õnneks vastati veel sel samal õhtul Eesti Posti telefonil ning lubati kohe kuller pakile järele saata. Kui selline intsident oleks aga juhtunud hilisõhtul, siis polekski midagi teha olnud,» kurtis lugeja.
Vastab AS Eesti Post avalike suhete juht Inge Suder.
Tegemist on juhusega, kus klient oli unustanud paki tagastuse protsessi pakiautomaadis kinnitada. Ta oli tellinud e-poest kauba pakiautomaati. Pakki kätte saades, vaatas ta automaadi juures paki üle ning leidis, et ei soovi seda siiski saada. Ta pani paki kappi tagasi, aga unustas tagastamisprotsessi automaadis kinnitada.
Siinkohal on hea võimalus meelde tuletada, et suurematel postimüügiettevõtetel on paki teavitamisest saadetavas sms'is kohe sees ka tagastuskood, mille sisestamisel avaneb uus kapp, läbi mille saab paki ka tagastada. Väiksemate poodide puhul tuleb alati selgitada, milline on paki tagastusprotsess. Täname tähelepanelikku klienti, kes toimis korrektselt helistades meie klienditeenindusse.
Eesti Posti vastutus kadunud või vigastatud kaupade puhul on ligikaudu 9,38 EUR/kg.