Päevatoimetaja:
Sander Silm

Kolmes Elisa garantiiremondis käinud mobiil ikka ei tööta

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Huawei Ascendi uus nutitelefon. Illustratiivne foto.
Huawei Ascendi uus nutitelefon. Illustratiivne foto. Foto: SCANPIX

Siim Ennemuist väidab, et ei ole juba kuid saanud kasutada Elisast ostetud uut mobiiltelefoni, mis ei tunnista tema SIM-kaarti, Elisa sõnul ei ole seadmel ühtegi tootjapoolset puudust.

Siim Ennemuist ostis 16. oktoobril 2012 Elisast Huawei Ascend P1 U9200 nutitelefoni. Paari kuu pärast hakkas telefon üksikutel kordadel näitama, et SIM-kaarti telefonis pole, kuigi kaart oli sees.

«Kui tegin telefonile restardi või võtsin korra SIM-kaardi välja, tuvastas telefon uuesti SIM-kaardi, aga aja möödudes telefon katkestas ühenduse üha tihedamini. Vahetasin ära ka SIM-kaardi, kuid probleem jätkus,» selgitas noormees, kes on telefonis proovinud mitmeid erinevaid SIM-kaarte.

14. jaanuaril teostati garantiiremondis märgiti tehtud tööde alla «Joode». Telefon katkestas juba esimese kõne ajal SIM-kaardiga ühenduse. Ennemuist viis telefoni uuesti parandusse 23. jaanuar. Tehtud töödeks oli märgitud «Esmane kontroll. Ennetav tarkvara uuendus. Ühendus katkes taas. Telefon läks kolmandat korda remonti 6. veebruaril koos kaebekirjaga, kus Ennemuist soovis uut telefoni. Telefoni kätte saades oli tehtud töödeks märgitud «Esmane kontroll. Ennetav tarkvara uuendus. Viga ei ole tuvastatud.»

Ennemuist sai kaebekirjale järgmise vastuse: «Elisal puudub alus Teie soovitud lahenduse rahuldamiseks, kuna hoolduskeskus ei ole seadmel tootjapoolset puudust leidnud. Lisaksin, et teostatud tarkvarauuendusi käsitletakse profülaktilise hooldusena telefoni operatsioonisüsteemi korrashoidmiseks ning uuenduste lisamiseks, mitte kui remonti.»

Elisa suhtekorraldusjuht Marika Raiski kinnitas, et nende hoolduspartner on mobiiltelefoni üle vaadanud ning järeldanud, et seadmel ühtegi tootjapoolset puudust ei ole. Elisa spetsialistid on üle vaadanud ka võrgu seadistused ning ka need on korras.

«Seega alust seadme välja vahetamiseks ei ole. Küll võime kliendile vastu tulla nii palju, et teeme talle krediiti teenuste osas, mida ta hoolduste ajal pole saanud kasutada,» ütles Raiski.

«Ma maksan telefoni eest järelmaksu ning ka interneti eest, kuid neid teenuseid pole ma saanud kasutada peaaegu kaks kuud. Esindusest vaadatakse mulle nõutult otsa ning otsest lahendust ei oska keegi pakkuda. Kas tõesti Elisa arvates ma pean katkise telefoni endal alles hoidma ning liisingut ja internetti kaks aastat edasi taguma?» rääkis mures klient.

Tagasi üles