Märtsis Ameerikas esitletud Nielsen CO uuring järeldab eelmiste majanduslanguste põhjal, et kriisist väljuvad võtjana kalatooted, õlu, kommid ja pasta.
Konsultant: majanduslangusest võidavad kala, kommid ja õlu
Kaotajaks on aga karboniseeritud karastusjoogid, munad ja tubakatooted, rääkis kolmapäeval toimunud toiduainetööstuse aastakonverentsil kommunikatsioonibüroo Pilot Communikations juhtivkonsultant Madeleine Tults, kirjutas
.
«Kindlasti ei tohi ära jätta turundamist,» sõnas Tults. «Kui sa mäest üles jooksed, hakkad kiiremini liigutama, et kiiremini üles saada,» näitlikustas ta ning selgitas, et konkurentsiolukorras paljud ei tee midagi, et oma tooteid turundada ning agressiivsem käitumine võib edu tuua.
Tarbija on tema sõnul praegu vastuvõtlikum säästmise ja allahindlusega seotud sõnumitele aga ka kauba väärtuse argumenteerimisele. Tults soovitas mitte kokku hoida turunduskuludelt ning püüda teha seda mujalt, eriti kuna meediahinnad on kukkunud ning praegu on odav turundada.
Sektorid, mis praegu kasvavad on näiteks jaekaubandus, private lable - eriti kui panustatakse turundamisele olukorras, kus kallimad brändid vähendavad oma reklaamimahtu, rääkis ta ning lisas, et private labelil on võimalus sellise käitumisega brändidele järele jõuda.
Samuti läheb tema sõnul üsna hästi siseturismil, remondi ja parandamisega seotud teenustel, koduse meelelahutusega seotud kaupadel ning nn tõeliselt uuenduslikkudel läbimurdetoodetel. «Kui uuendus seisneb kosmeetilistes muutustes - sama sisu uues pakendis, siis see hetkel väga edukas plaan ei ole,» lisas ta.