/nginx/o/2013/02/19/1584540t1he077.jpg)
Rimi Eesti ostudirektor Vaido Padumäe sõnul kontrollib omamärgitoodete kvaliteeti ja tarnekindlust jaekaupmees ning just omamärgitoodete puhul saab kaupmees kliendile antud lubaduste eest ka täielikult vastutada.
Rimi Eesti ostudirektor Vaido Padumäe sõnul kontrollib omamärgitoodete kvaliteeti ja tarnekindlust jaekaupmees ning just omamärgitoodete puhul saab kaupmees kliendile antud lubaduste eest ka täielikult vastutada.
Omamärgitoodete kvaliteedikuvand on Rimi teatel Nielseni uuringule tuginedes Eestis viimastel aastatel oluliselt paranenud – 65 protsenti Eesti tarbijatest on veendunud, et omamärgitoodete kvaliteet on vähemalt samal tasemel võrreldes tuntud bränditoodetega.
Eestis moodustab omamärgitoodete ehk private labeli osakaal Padumäe hinnangul ligikaudu 10 protsenti kõigist müüdud toidukaupadest ning Rimi Eesti kauplustes ulatub omamärgitoodete osakaal 15-16 protsendini.