Hobuselihaskandaal on Briti tarbijaid raputanud nii, et lihatooteid ostetakse Suurbritannia supermarketitest nüüd vähem.
Britid ei julge hobuselihaskandaali tõttu lihatooteid süüa
Iirimaalt alguse saanud hobuselihaskandaal kandus kiiresti üle Euroopa ja on kaasa toonud selle, et inimesed ei usalda enam supermarketites müüdavaid lihatooteid ega infosilte pakenditel, kirjutab Reuters.
Brittide tarbijateadlikkuse uuringus teatas viiendik täiskasvanud tarbijatest, et on hakanud lihatooteid hobuselihaskandaali tõttu vähem osta.
«Meie uuringutulemused näitavad, et skandaal on tarbijaid tõsiselt mõjutanud, see on mõjutanud nii nende ostuharjumusi kui ka dieeti,» rääkis uuringufirma Consumer Intelligence esindaja David Black.
Küsitlus viidi läbi 14. kuni 15. veebruarini ja osales rohkem kui 2200 täiskasvanut, kellelt uuriti ostuharjumuste kohta peale hobuselihaskandaali.
Rohkem kui 65 protsenti vastajatest usaldab toiduainete infosilte nüüd vähem.
Üle 60 protsendi vastajatest ostab nüüd liha kohalikelt lihunikelt.
Samuti kinnitasid vastajad, et edaspidi ostetakse vähem töödeldud liha.