Estravel lubas oma kodulehel müüa rongipileteid Moskvasse 30 protsenti soodsamalt, kuid neid osta soovinud naisele kinnitati, et tegu oli kõigest reklaamiga. Ettevõte vabandas kliendi ees ja selgitas, et allahindlus siiski oli.
Reisikonsultant kliendile: see oli ju kõigest reklaam
Venekeelse Postimehe poole pöördunud Natalja õde palus Estravelit hinnapakkumist, kui kalliks lähevad Moskva rongipiletid kahele, kui on arvesse võetud kodulehel lubatud 30protsendilist soodustust.
«117 eurot x 2 = 234 eurot, see on hind kahele. Allahindlus 30 protsenti – see on kõigest reklaam,» vastas reisibüroo töötaja.
Esraveli turundusjuhi Janika Ritsoni sõnul sisaldas hind, mida kliendile pakuti, tegelikult allahindlust. «Konsultant pakkus kliendile 30protsendilise allahindlusega pileteid, kuid väljendas end e-kirjas ebatäpselt,» selgitas ta.
Ritsoni arvates võis olukord tekkida sellest, et kodulehel väljas olevast reklaamist võis valesti aru saada. Tegelikult olid seal välja toodud hinnad juba 30 protseni soodsamad. «Mitte ükski klient ei maksa rohkem, kui ette nähtud. Vabandame kliendi ees ja muudame reklaamteksti,» lubas Ritson.