Baltika uuendas koostöös rahvusvahelise agentuuriga Dan Pearlman Montoni brändi visuaalset identiteeti ja poekontseptsiooni.
Montoni uued kauplused jäljendavad stuudiokorterit
Veebruaris Tallinnas ja Riias avatud ning märtsi algul Vilniuses avatav uus flagship kauplus pakub stuudiokorteri meeleoluga inspireerivat ostukeskkonda. Eesti esimene uue kontseptsiooniga Monton asub Viru Keskuses.
«Päris esimese Montoni uue kontseptsiooniga kaupluse avasime detsembris Sankt-Peterburgis, nüüd veebruaris avasime uued esinduskauplused Tallinnas ja Riias ning märtsi algul avame Vilniuses,» ütles Baltika juhatuse liige, brändingu ja jaekaubanduse arendusdirektor Maire Milder. «Lisaks oleme tänaseks uue brändingu ja poekontseptsiooni elementidega uuendanud kõiki Montoni olemasolevaid kauplusi.»
Uus Montoni poekontseptsioon on inspireeritud suurlinna stuudiokorteri (loft living) interjöörist ja meeleolust, pakkudes klientidele mugavat ja inspireerivat ostukeskkonda, lisaks võimaldab funktsionaalne mööbel senisest mängulisemalt esitleda Montoni kollektsiooni ning rõivakomplekte.
Uue kaupluse iseloomulikud elemendid on brändi logost tuletatud mööblidetailid, brändi logomustriga seinatapeet, reisikohvrist inspireeritud seinamööbel, telliskiviseina aknaavades asuvad fookuspunktid, lounge meeleoluga puhkenurk ja hubane proovikabiinide ala, mannekeenide grupid põrandapoodiumitel, bränditud kassa ning selle taga asuv stuudiokorteri aknaruudustiku motiividega imagofotod.
Baltika uuendas lisaks ka Mosaici visuaalset identiteeti ja poekontseptsiooni. Mosaici uus visuaalne käekiri võeti kasutusele 2012. aastal, esimene Mosaici uue kontseptsiooni flagship kauplus avatakse 2013. aasta teises pooles Riia Spice kaubanduskeskuses ning lisaks uuendatakse olemasolevaid kauplusi uue poekontseptsiooni alusel.