Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Viis kõige tavalisemat viga ettevõtete veebisuhtluses

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Fragment suhtluskeskkonna Twitter avalehelt.
Fragment suhtluskeskkonna Twitter avalehelt. Foto: Postimees.ee

Kõik ettevõtjad teavad, et veebis tuleb kohal olla, kuid ometi teevad nad ettevõtte veebisuhtluses ikka ja jälle neid kõige tavalisemaid vigu, kirjutab Inc.Com.

Sa pingutad üle. Tõsi on see, et isiklikud lood müüvad ja on huvitavad, kuid Facebooki või Twitteri konto pole pihitool, kus oma eraelu laiali laotada. On palju juhtumeid, kus pealtnäha süütu looke või anekdoot toob ettevõttele palju kahju, rikub töö- või eraelulisi suhteid.

Alustad suure hooga… ja sinnapaika see jääbki. Palju õnne, sa alustasid oma esimest blogi. Alguses on see lõbus, kuid paari nädala pärast selgub, et blogi pidada ja sisukalt kirjutada pole sugugi mitte lihtne. Kui asi jääb soiku, siis võta blogi parem veebist üldse maha.

Sinu ettevõttel puudub koduleht. USAs puudub kolmveerandil ettevõtetest kodulehekülg ja see pole vaid USA fenomen – ka Suurbritannias pole 60-l protsendil ettevõtetest internetilehekülge. Samas enamik inimesi otsivad infot toodete kohta just netist.

Su kodulehekülg on kole. Kui sul siiski on olemas kodulehekülg, siis on vähe kasu ainult selle olemasolust. Seda peaks ka arendama, lehekülg peaks esteetiliselt hea välja nägema, sisu peaks olema lihtsalt ja loogiliselt leitav ning info leheküljel uuenev.

Sa poed kriitika eest peitu. Mõnikord ütlevad inimesed seda, mida sa kuulda ei taha. Inimesena võid sa ütlejale selja keerata ja lahkuda, kuid internetis seda võimalust pole. Olgu see siis vihane postitus Facebookis või Twitteris, ära jäta seda mingil juhul tähelepanuta. Ka klientide negatiivne tagasiside on väärtuslik, võta see teadmiseks ja ürita edaspidi asju paremini teha.

Tagasi üles