Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Tele2 klient sai ootamatult topeltarve

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Lühiajaliselt võib esineda tehnilisi tõrkeid.
Lühiajaliselt võib esineda tehnilisi tõrkeid. Foto: SCANPIX

Mobiiltelefoni paketi Tele2 iseteeninduses vahetanud Priitu tabas üllatus, kui firma nõudis talt raha korraga kahe netipaketi eest. Ettevõte muutis juhtumist teada saades oma iseteenindust ning  lubab vana paketi tasu kliendile kompenseerida.

Tarbija24 poole pöördunud Priit Tomson vahetas jaanuari alguses Tele2 iseteeninduses Hinnaliidri kõnepaketi uue vastu (Nuti 7.99). Enne vahetust oli tal ka eraldi  internetipakett (Piiramatu internet 5.95 vms).

«Kuna Tele 2 esindusest öeldi, et ma ei pea eraldi netipaketti kustutama (uus nutipakett sisaldab nagunii piiramatut internetti), siis vahetasin ainult kõnepaketi välja,» kirjutas mees. Oma üllatuseks avastas ta jaanuarikuu arve pealt nii Nuti 7.99 paketi kui ka eraldi internetipaketi (hinnaga 5.95). «Tekkis küsimus, miks ja kas ma pean maksma kahe internetipaketi eest ühes telefonis, kui neid kahte reaalselt koos kasutada pole võimalik? Sisuliselt jääb mul üks teenus saamata,» soovis mees teada.

Tele2 pressiesindaja Hans Saarvelti sõnul vahetas klient vahetas paketti iseteeninduses ja seal tuli senisest netipaketist ise loobuda. Esinduses või telefoni teel oleks vana paketi tühistanud klienditeenindaja.

«Tegime nüüd ka oma iseteeninduse vastavalt umber ja kompenseerime kliendile 5.95 vana paketi tasu kuna tema uus valitud pakett juba sisaldab internetti,» kinnitas ta.

Tagasi üles