/nginx/o/2013/02/15/1573854t1haaf6.jpg)
Tarbija24 lugeja soovib teada, miks Kalevi välja reklaamitud «Head Sõbra Päeva» šokolaadid sõbrapäevaks otsas olid. «Käisin eile õhtupoolikul läbi mitmest poest, kuid tulutult. Milles asi on?» küsib lugeja.
Tarbija24 lugeja soovib teada, miks Kalevi välja reklaamitud «Head Sõbra Päeva» šokolaadid sõbrapäevaks otsas olid. «Käisin eile õhtupoolikul läbi mitmest poest, kuid tulutult. Milles asi on?» küsib lugeja.
Vastab Kalevi kommunikatsioonijuht Ruth Roht.
Sel aastal osutusid Kalevi sõbrapäevamaiustused äärmiselt populaarseteks, mistõttu said osad šokolaadid tõepoolest kauplustes otsa. Suure ostuhuvi taga on kindlasti väga hästi õnnestunud pakendikujundused ning selleks päevaks spetsiaalselt välja töötatud uued šokolaadimaitsed. Hoolimata kogemata sisse lipsanud kirjaveast müüdi kõik humoorika pakendiga sõbrapäeva šokolaaditahvlid läbi. Kokku tootis Kalev seekordseks sõbrapäevaks 26 tonni erineva suuruse ja kujundusega šokolaaditahvleid. Kui enne sõbrapäeva oli näha, et osad šokolaadid võivad otsa lõppeda, tootsime neid veel võimaluse piires juurde.