Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

EMT: Elisa ei ole turuliider

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
EMT avalike suhete juht Kaja Sepp lükkab ümber Elisa väite, et nad saavutasid turuliidri positsiooni.
EMT avalike suhete juht Kaja Sepp lükkab ümber Elisa väite, et nad saavutasid turuliidri positsiooni. Foto: Toomas Huik

Täna teatas Elisa, et TNS Emori uuringu kohaselt on nad saavutanud eraklientide turul liidripositsiooni. EMT hinnangul on tegemist otsese vale ja andmetega manipuleerimisega.

EMT avalike suhete juht Kaja Sepp ütles, et tegemist on Elisa tellitud turu-uuringuga, kus terve turu kohta on tehtud üldistus 1000-1500 inimese ütluste baasil.

«Teiseks on antud uuringus kolme välja toodud operaatori turuosade kogusumma 97 protsenti (Elisa 34, EMT 32 ja Tele2 31 protsenti), mis tõenäoliselt viitab sellele, et EMT turuosa on välja toodud ilma säästubrändi Diilita. Kui väljajäänud osa 3 protsenti kuulub Diilile, on EMT turuosa isegi antud uuringu põhjal Elisa omast suurem (35 protsenti), kuid tegelikkuses on vahed veelgi suuremad,» ütles Sepp.

Kui vaadata ettevõtete kliendiarvu, siis Sepa sõnul on Elisa börsile teatatud kliendiarv 565 700 ning EMT kliendiarv 868 000. EMT kliendibaasis on 597 000 lepingulist klienti ning 271 000 kõnekaardi kasutajat.

«Elisa pole oma lepinguliste ja kõnekaardi klientide arvu suhet seni avalikustanud, kuid antud uuringu põhjal toovad nad välja, et on kõnekaardituru liidrid 40-protsendilise turuosaga. See näitab, et nende kliendibaasis on väga suur kõnekaardiklientide osa, kuid kõnekaardikliendid on reeglina siiski lühiajalisema ja ebapüsivama või ajutise teenusekasutusega kui lepingulised kliendid,» selgitas Sepp.

EMT turuosa on 2012. aasta tulemuste põhjal Sepa sõnul 45 protsenti.

«EMT hoiab kindlalt liidripositsiooni nii lepinguliste eraklientide kui äriklientide turul,» kinnitas Sepp.

Tagasi üles