Elisa tellitud TNS Emori uuring näitas, et esmakordselt on eraklienditurul Elisa saavutanud turuliidripositsiooni.
Elisa: tõusime eraklientide seas turuliidriks
TNS Emor turu-uuringute juhtekspert Mari-Liis Eensalu sõnul näitab 1500 inimese seas läbi viidud uuring, et Elisa on ainus operaator, kelle turuosa mobiilside turul eelmise aasta jooksul kasvas. Emori uuringutulemuste kohaselt on Elisa mobiilsideteenuse turuosa 2013. aasta jaanuaris 34 protsenti, samal ajal kui EMT turuosa on 32 protsenti ja Tele2-l 31 protsenti.
Elisa erakliendiüksuse juhi Andrus Hiiepuu sõnul on Elisa tõusmine erakliendi mobiilsideteenuse pakkujana Eestis esimeseks selgelt ajalooline sündmus.
«Senine turuliider on esimesel positsioonil püsinud tervelt viimase 17 aasta jooksul - alates konkurentsi tekkimisest mobiilsideturul ehk aastast 1995,» ütles Andrus Hiiepuu. «Viimase kahe aastaga on Elisa numbriliikuvuse teel juurde võitnud poolsada tuhat klienti ning konkurendid on samavõrra oma kliendibaasi kaotanud. Need numbrid kajastuvad nüüd ka mobiilsideoperaatorite turuosade jaotuse muutumises.»
Kuigi 1500 inimese seas tehtud küsitlus saab näidata vaid tendentsi, siis kinnitavad selle andmeid Hiiepuu sõnul ka kõik teised näidikud, näiteks numbriliikuvuse statistika.