Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Swedbank vabandas kliendi ees

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Piret Lakson
Copy
Klient saab jälle rahale ligi.
Klient saab jälle rahale ligi. Foto: Marko Saarm / Sakala

«Swedbanki poolt tuli vabandus ja broneeringud vabastati,» ütles Soomes elav pereema Anari, kelle sajad eurod olid kaardimaksehäire tõttu üle nädala pangas kinni.

Rohkem kui nädala kestnud meilivahetus ja telefonikõned Soomest Eestisse ja Eestist Soome päädisid lõpuks kliendile soodsalt, kirjutab Õhtuleht.

«Panga kõnekeskusest helistati ja öeldi, et ma sain valesti aru või et sai vist siis klienditeenindaja valesti aru ja tegelikult ei ole vaidlustamine tasuline teenus. Siis nad vabandasid ja küsisid, kas mulle sobib, kui nad teevad mu kontol oleva broneeringu kohe lahti,» rääkis Anari.

Panga esindaja soovitas möödunul nädalal kliendile esitada vaidlustus ning Anari tegigi seda, kuid tema üllatuseks selgus, et see teenus on tasuline.

Tagasi üles