Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Pangaklient jätkab võitlust oma raha kasutamise nimel

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Liis Velsker
Copy
Swedbanki sularahaautomaat.
Swedbanki sularahaautomaat. Foto: Stanislav Moshkov / Õhtuleht

Pereema Anari jätkab võitlust, et Swedbank tema pangakontolt raha broneeringu alt vabastaks ega nõuaks nende enda rikke tõttu selle eest teenustasu.

Hiljuti Soome elama läinud Anari käis 5. veebruaril oma kodust 30 kilomeetri kaugusel poes, kuid ostetud lasteriiete ja toidukaupade eest tasuma hakates ta Swedbanki kaardiga maksta ei saanud, ei õnnestunud välja võtta ka sularaha automaadist, kirjutab Õhtuleht.

Täpselt samal pärastlõunal oli nimelt Eestis lai kaardimaksehäire. Hiljem konto väljavõtet vaadates tabas aga Anarit suur üllatus: kuigi ta 70 euro väärtuses kaupa tol korral ei saanud, oli tema kontol broneeritud üle 210 euro.

Swedbanki helistades öeldi naisele, et too peab kontoris vastava avalduse tegema, et summa tema kontol vabastataks – teenus läheks Anarile maksma 15,98 eurot.

Tagasi üles