Eesti Energia saatis ühesendise arve postiga

Hanneli Rudi
, Tarbija24 juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: SCANPIX

Üks Postimehe lugeja imestab, miks saatis energiahiid talle 0,01-sendise arve postiga koju, kui oleks võinud selle e-postiga saata. «Kes selle küll kinni maksab,» imestab ta.

«Mulle tuli koju postiga arve, A4 paberil, A5 ümbrikul, kenasti välja prinditud. Arve peal on kirjas, et kuulub tasumisele  1 sent,» rääkis Tarbija24 ühendust võtnud tartlanna.

«Mis see kõik maksma läheb,» imestas naine. Naise sõnul on eriti kummaline, et Eesti Energia ei  saatnud talle seda arvet e-postiga, nagu tal on energiahiiuga kokkulepitud. «Aga nad oleks võinud selle ka järgmise kuu arvele lisada,» ei väsi naine imestamast.

«Eraldi statistikat konkreetselt korrigeeritud arvete saatmisviiside kohta meil ei ole, ent kõigist Eesti Energia arvetest üle 60 protsendi väljastame elektrooniliselt,» rääkis Eesti Energia pressiesindaja Eliis Vennik. Ta lisas, et ettevõte ei küsi klientidelt paberarve väljastamise eest lisatasu. «Arve saadame kliendile tema poolt valitud kanali kaudu - kliendid, kes on tellinud paberarve, said ka parandatud arve posti teel,» kinnitas Vennik.

Ettevõte ei vastanud küsimustele, kui kalliks läheb arve saatmine posti teel ning kui suur lisakulu oli täpsustatud arvete väljastamine.

Tagasi üles