Detsembris oma valikust Kanal 2 kaotanud kaabellevioperaator STV sai kanali küll jaanuari lõpuks tagasi, kuid ei lubanud vähemalt osadel pettunud klientidel niisama lihtsalt ära jalutada.
Kanal 2 kadumise tõttu lepingu lõpetanud STV kliendilt nõutakse trahvi
Jaanika Pagil oli STV klient juba 2003. aastast ning 2011. aasta oktoobris otsustas ta sõlmida lisalepingu, kuna sai kampaania korras STVlt tasuta uue digiboksi ja kaheks kuuks Viasati lisakanaleid tingimusel, et kasutab paketti vähemalt 24 kuud, kirjutab Õhtuleht.
Kuna Kanal 2 on Pagilile üks olulisemaid kanaleid, arvas ta, et STV rikkus ühe kanali kadumisega lepingutingimusi esimesena. Seega otsustas ta seadmed STV-le tagastada, kuid operaator keeldus neid vastu võtmast ja saatis Pagilile arve nii seadmete kui paketi alguse tasuta kanalite eest.
«Kui tarbijal oleks sõlmitud tähtajaline leping ainult meiega, siis oleksime nõus lõpetama lepingu ennetähtaegselt tingimusel, et klient tagastab seadmed täiskomplektsuses, kuid antud juhul oli tarbijal sõlmitud leping ning ta omas ja omab kohustusi kolmandate osapoolte ehk Viasati ees,» selgitas STV juht Erik Reinaru.