Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Poelettidelt leiab üle 10 000 Eesti lipu märgiga toodet

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tiina Kaukvere
Copy
Lipukampaania.
Lipukampaania. Foto: Liis Treimann

Tänavu leiab poelettidelt enam kui 10 000 Eesti lipu kujutisega toodet, mille puhul saab tarbija kindel olla, et toode on valmistatud Eestis.

Eesti Toiduainetööstuse Liit teatab, et korraldab neljandat aastat kampaaniat «Märka lipu märki!». Tänavuse kampaania raames leiab Eesti tarbija poelettidelt enam kui 10 000 lipumärgiga toodet. Lipukampaanias osalevad kõik ETK kauplused, Prismad, Selverid, Tallinna ja Tartu Kaubamaja toiduosakonnad, Rimid ja Säästumarketid, Comarketid, Stockmann ja Statoilid. 

«Rahvuslipu märki kandvate toodete puhul saab tarbija kindel olla, et see on valmistatud Eesti toiduainetööstuse ettevõttes eestimaalaste poolt eestimaalaste maitse-eelistusi ja traditsioone silmas pidades,» ütles Eesti Toiduainetööstuse Liidu juht Sirje Potisepp.

«Kodumaise toote eelistamine on oluline eelkõige kahel põhjusel: ühest küljest tagavad just kodumaiseid tööstused märkimisväärse hulga töökohtade püsimise ja juurdekasvu ning maksude laekumise, teisalt loob eestimaisus meie tarbijatele ka kindlustunnet toote heas kvaliteedis,» rõhutas Potisepp.

«Märka lipu märki!» tarbijatele suunatud teavituskampaania eesmärk on saavutada eestimaalaste suurem teadlikkus Eestis müüdavate toodete kodumaisest päritolust, aidates ostjatel kauplustes selgelt ja lihtsalt ära tunda Eestis valmistatu.

Tagasi üles