/nginx/o/2013/02/08/1560392t1hb568.jpg)
«Ostsin füüsilise isikuna 4,5 aastat vana auto, hodomeetri näiduga 130000 km. See on fikseeritud ka auto hindamisaktis, mis on ostu-müügi lepingu lisaks ja müügikuulutuses. Müüjaks oli ettevõte, kes tegeleb autode impordiga ja müügiga. Sain autoga sõita seitse kuud, kui tekkis mootoririke, mille tõttu tuli autol vahetada mootor, kuna see oli rahaliselt mõistlikum kui vana mootori remont. Vea tuvastamisel selgus, et antud rike ja mootori üldine kulumine ei vasta hodomeetril olevale läbisõidule. Esindusest uurides sain teada, et kaks aastat enne auto ostmist oli läbisõit Prantsusmaal 195 000 km. Tehas on nõus «good will» juhtumitega seoses tegelema autodega, mille läbisõit on kuni 150 000 km. Seega puudus tehasepoolse kompensatsiooni lootus. Kas minul on õigus nõuda remondikulude hüvitamist auto müüjalt? Kas müüjal on kohustus minule kulud hüvitada?» soovib autoostja teada.