Baltika kahjum suurenes esimeses kvartalis 62,6 miljoni kroonini ja käive kahanes mullu sama ajaga võrreldes 17 protsenti 221 miljoni kroonini.
Baltika jäi ligi 63 miljoniga kahjumisse
Aasta tagasi jäi Baltika aasta esimese kolme kuu kokkuvõttes 11 miljoniga miinusesse.
Üldise majanduslanguse ja tarbimise vähenemise tagajärjel vähenes Baltika esimese kvartali jaemüük eelmise aastaga võrreldes 14,2 protsenti 193,5 miljoni kroonini. Ettevõtte teatel avaldavad müügile negatiivset mõju ka Ukraina, Venemaa, Poola ja Tšehhi valuutade nõrgenemine Eesti krooni suhtes.
Kui jätta poodide avamised kõrvale ja vaadelda ainult võrreldavate poodide müüke, näitavad kõik Balti riigid esimeses kvartalis sarnast müügi languse trendi. Teistsugune trend valitseb aga Baltika Ida- ja Kesk-Euroopa turgudel, kus kohalike valuutade arvestuses näitasid nii Ukraina,Venemaa kui Poola esimeses kvartalis müügikasvu - vastavalt 20 protsenti, 9 protsenti ja 16 protsenti.
Brändide lõikes moodustas Montoni müük esimese kvartali jaemüügist 54 protsenti ehk 105 miljonit krooni vähenedes aastaga 16 protsenti. Mosaici müük moodustas jaemüügist 35 protenti, ulatus 67 miljoni krooninining vähenes eelmise aastaga võrreldes 11 protsenti. Baltmani müük vähenes 31 protsendi võrra 13 miljoni kroonini. Ainukesena kasvas esimeses kvartalis Ivo Nikkolo müük (+31protsenti) ning ulatus 9 miljoni kroonini.