Elektrimüüja 220 Energia teatas, et on saanud viimastel päevadel oma klientidelt hulgaliselt päringuid Eesti Energia saadetud elektriarve kohta.
220 Energia kliente hämmastas Eesti Energia logoga arve
220 Energia sõnul on tegemist võrguteenuste arvega, mille on Eesti Energia saatnud võrguteenust pakkuva tütarfirma Elektrilevi nimel. Kliente ajas segadusse see, et kuigi arved ei sisalda elektrienergia müüki, on arvetel ka elektrimüüja Eesti Energia logo ning arve tasutakse Eesti Energia arveldusarvele.
«Konkureeriva elektrimüüja poolt saadetud võrguarved eksitavad kliente ja seetõttu on meie klienditeeninduse töökoormus märkimisväärselt tõusnud,» kommenteeris situatsiooni 220 Energia müügidirektor Vahur Kukk.
Ta lisas, et kuna tarbijad vahetavad aktiivselt fikseeritud hinnaga pakette börsihinnaga pakettide vastu, siis on 220 Energia klienditeenindus lisakoormuse tõttu väga hõivatud.
Klientide mugavuse ja segaduste vältimise nimel on 220 Energia küsinud võrguettevõtjalt Elektrilevi võimalust nii elektri kui ka võrgutasud kliendi jaoks ühel arvel kajastada, ent paraku ei võimalda võrguettevõtja arveldussüsteem sellise lahenduse realiseerimist ning heal juhul saab asi teoks käesoleva kalendriaasta sees. Seni tuleb klientidele kaks eraldi arvet.