Väljaanne Consumer Reports koostas 2013. aasta populaarseimate automarkide tabeli, millest selgub, et Toyota, Ford ja Honda on teistest automarkidest selgelt üle.
Vaata 20 kõige populaarsemat automarki aastal 2013
Tarbijad pidid sõidukile punkte jagama seitsmes erinevas kategoorias: kvaliteet, turvalisus, hind, esitus, disain, tehnoloogia ja innovatsioon ning keskkonnasõbralikkus. Kõikide kategooriate tulemusi kõrvutades ja keskmist arvutades leiti automargi imidž autosõitjate jaoks. Tulemus ei pruugi mõistagi esindada tegelikku parimat automarki, vaid just tarbijate eelistust.
Kokku küsitleti rahvusvahelises uuringus perioodil 6.–16. detsember 2012 ligi 4000 inimest. 2034 inimese puhul viidi küsitlus läbi telefoni teel. 1764-lt vähemalt ühte autot omavalt juhilt koguti arvamus tema kodus.
Uuringus selgus, et kui mõned automargid kogusid hea punktisumma kõigis kategooriates, siis mõned automargid särasid vaid üksikutes kategooriates, ent põrusid teistes. Näiteks Volvo saavutas parima tulemuse turvalisuse kategoorias.
Edetabel oli järgmine:
Koht edetabelis | Automark | Punktisumma |
1. | Toyota | 133 |
2. | Ford | 118 |
3. | Honda | 114 |
4. | Chevrolet | 94 |
5. | Mercedes-Benz | 77 |
6. | Volvo | 77 |
7. | Cadillac | 66 |
8. | BMW | 66 |
9. | Dodge | 56 |
10. | Tesla | 55 |
11. | Lexus | 50 |
12. | Subaru | 50 |
13. | Audi | 47 |
14. | GMC | 45 |
15. | Hyundai | 43 |
16. | Buick | 42 |
17. | Nissan | 41 |
18. | Smart | 35 |
19. | Lincoln | 33 |
20. | Chrysler | 32 |