Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Lugeja küsib: miks ei saanud Elioni rikke tõttu kompensatsiooni hot.ee kasutajad?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kadri Inselberg
Copy
Elion.
Elion. Foto: Raigo Pajula

Tarbija24 lugejal tekkis küsimus, miks said mitmepäevase rikke tõttu kompensatsiooni nii ärikliendid kui ka nutiTV kasutajad, kuid kõige kauem maas olnud hot.ee klientidele pole midagi pakutud.

Vastab Elioni tehnoloogiadirektor Kalev Reiljan:

«Loomulikult mõistame, et hot.ee mittetoimimine on põhjustanud palju ebameeldivusi. Rike on olnud meile suureks õppetunniks ja  teeme kõik selleks, et taolisi rikkeid enam ei tuleks ja teenus töötaks kenasti.

Hot.ee on teenus, mida pakume tasuta ja selle kasutamiseks ei pea olema isegi mitte Elioni klient, hot.ee keskkonda saab asuda kasutama anonüümselt. 

Elion pakub hot.ee kasutusvõimalust tasuta ja n-ö hea tahte põhimõttel, ega ole andnud hot.ee kasutajaile lubadusi teenuse toimivuse, töökindluse ega rikete kõrvaldamise tähtaegade  osas.  Vaatamata sellele oleme aastate jooksul taganud hot.ee sujuva töö ja hot.ee pika ajaloo vältel on sellise kestvusega rike esmakordne.   

Kinnitame, et taastasime teenuse nii ruttu kui võimalik ja tegime selleks omalt poolt parimaid jõupingutusi. Kuna rike oli erakordselt keerukas, siis võttis selle likvideerimine tavapärasest kauem aega. Palume hot.ee kasutajate ees sellepärast veel kord vabandust!»

Tagasi üles