Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Partnerkaardi kontodel on aegumas pool miljonit eurot

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tiina Kaukvere
Copy
Poodide kliendikaardid.
Poodide kliendikaardid. Foto: Elmo Riig / Sakala

Partnerkaartidele kogunenud osturaha aegub 31. jaanuaril ning Tallinna Kaubamaja teatel on realiseerimata veel pool miljonit eurot.

Tallinna Kaubamaja kontserni kauplustes maikuust kehtima hakanud boonussüsteemi tulemusel on kaardi omanikud kasutanud ära üle 2,1 miljoni euro osturaha, teatab Tallinna Kaubamaja.

Kokku koguti eelmisel aastal partnerkaartidele 2,53 miljoni euro väärtuses osturaha, mis tähendab, et realiseerimata on veel ligi poole miljoni euro väärtuses boonuspunkte. Need aeguvad aga 31. jaanuaril.

«Loodame, et kliendid jõuavad ära kasutada kogu osturaha, mis nad 2012. aasta jooksul teeninud on, aega selleks on veel loetud päevad,» teatas kaubamaja turundusdirektor Anne-Liis Ostov. Ta lisas, et käesoleva aasta jaanuari ostude eest kogutud punktide pärast muretsema ei pea, need kehtivad kuni 2014. aasta jaanuari lõpuni.

Tagasi üles