Eelmise aastal muutis tarbijakaitseamet oma töökorraldust ning nüüd saavad ka Raplas ja Sillamäel kimpus olevad inimesed kodulinnas nõu küsida.
Tarbijakaitse nõustamispunktid jõudsid väikelinnadesse
«Kõikides linnades, kus enne muudatust vastuvõtud on toimunud, on see ka täna säilinud. Lisandunud on aga uusi kohti näiteks Rapla, Sillamäe,» rääkis tarbijakaitseameti avalike suhete juht Hanna Turetski. Ta lisas, et hetkel käivad mitme omavalitsusega läbirääkimised nõustamise laiendamise teemadel
Töökorralduse muutmise eesmärgiks on ühtlustada tarbijate majanduslike huvide kaitset, tõsta järelevalve operatiivsust ning laiendada nõustamisteenuse kättesaadavust. Selle teostamiseks loodi regionaalsed nn järelevalve ja nõustamismeeskonnad. Regioone on neli, Põhja (Tallinn), Kirde (Jõhvi), Lõuna (Tartu) ja Lääne (Pärnu).
Reedel kirjutas Meie Maa, et nõustamisel käinute väike arv pani tarbijakaitseametit vähendama inimeste vastuvõttu Saaremaal ja edaspidi toimub see kaks korda kuus. 2011. aastal käis Saaremaal tarbijakaitse vastuvõtul 84 ja 2012. aastal 99 inimest.
Lisaks kohapealsele nõustamisele on tarbijakaitseametil üle-eestiline nõustamistelefon 6201 707. Samuti on võimalik ametiga kontakteeruda facebook vahendusel või e-posti teel info@tarbijakaitseamet.ee.
Täpse info tarbijakaitseameti nõustamiskeskuste vastuvõtuaegadest leiab lehelt. Seda tabelit uuendatakse igakuiselt.