Päevatoimetaja:
Sander Silm

Coca-Cola reklaamib oma tervislikkust

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Liis Velsker
Copy
Coca-Cola.
Coca-Cola. Foto: SCANPIX

Coca-Cola laseb järgmise nädala alguses Ameerika kaabeltelevisiooni reklaami, milles rõhutatakse firma püüdlusi ülekaalulisega võitlemisel.

Reklaamis räägitakse, kuidas Coca-Cola müüb umbes 180 madala kalorsusega või ilma kaloriteta jooki ning töötab selle kallal, et toota parema maitsega ning madala kalorsusega magusaineid. Samuti on Coca-Cola tutvustanud väiksema suurusega purke, kirjutab Reuters.

Reklaamis tuletatakse vaatajale meelde, et iga kalor loeb, ükskõik, kust see täpselt tuleb ja kui sa sööd ja jood rohkem kaloreid kui kulutad, võtad kaalus juurde.Kohalikud omavalitsused ja kriitikud avaldavad karastusjoogi tootjale aina suuremat survet.

See pole esimene kord, kui Coca-Cola kasutab reklaamkampaaniat, et probleemile tähelepanu juhtida, ent esimest korda näidatakse reklaami televisioonis. Kuna New York valmistub peatsele üle pooleliitriste magusate jookide keelamisele linna restoranides, kinodes ja staadiotel, otsustas Coca-Cola ette võtta seesuguse sammu.

Reklaam läheb eetrisse esmaspäeval CNNi telesaadetes «The Situation Room with Wolf Blitzer», «FOX News» ja «The O'Reilly Factor» ning kanalis MSNBC saates «The Rachel Maddow Show».

«Meie uue kampaania sihtrühm on probleemist teadlik, kuid ei tea tingimata, mida Coca-Cola selle jaoks ette on võtnud. Me räägime publikule oma loo,» kommenteeris Coca-Cola pressiesindaja Diana Garza Ciarlante.

Tagasi üles