Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Pood nõudis defektiga toote vahetamisel raha juurde

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tiina Kaukvere
Copy
Jyski logo.
Jyski logo. Foto: Stanislav Moshkov

Tarbija24 lugeja avastas, et on Jyskist ostnud defektiga peegli. Seda tagastades selgus, et müüja on peegli müünud ka vale hinnaga. Müüja nõudis, et klient katkise peegli vahetamisel terve vastu raha juurde maksaks.

Tarbija24 lugeja kirjutab kaebusteraamatus, et ostis pühapäeval Tartust Eedeni keskuse Jyskist peegli, mille eest maksis pangakaardiga.

«Jõudes koju avastasin, et peegel praak,» kirjutab lugeja.

Tagasi poodi mines selgus, et müüja oli kassast läbi löönud ka vale tootekoodi. Kui klient defektiga toodet terve toote vastu soovis vahetada, nõudis müüja, et klient raha juurde maksaks.

«Olengi nüüd oma praaktootega. Raha tagastust ei pakutud,» kurtis klient kaebusteraamatus.

«Tõepoolest juhtus meie poes selline kahetsusväärne arusaamatus kliendiga,» tunnistas kaupluse juhataja Diana Jõgisuu.

Kaup valiti välja koos teenindajaga

«Klient pöördus klienditeenindaja poole sooviga osta peegel. Koos teenindajaga valiti sobiv välja ja sooritati ost. Peale kliendi lahkumist avastas kassapidaja, et meiepoolse vea tõttu läks toode kassast läbi vale toote nimetuse ja odavama hinnaga,» selgitas Jõgisuu.

Samal päeval pöördus klient tagasi murega, et ostetud peegel on defektiga. «Selleks, et saaksime toote kas ümber vahetada või tagastada raha, on vaja ostutšekki. Klient ei soovinud ostutšekki esitada,» väitis Jõgisuu.

Tema sõnul on kliendil õigus osta toode tootel märgitud hinnaga või antud juhul Jyski eksimuse tõttu kassast läbi läinud odavama hinnaga.

Jõgisoo lisas, et kliendi murele on lahendus leitud, kuid ei täpsustanud, milline see on.

Märksõnad

Tagasi üles