Leedukad laienesid lennufirmaga Eestisse

Gert D. Hankewitz
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Leedu lennufirma Flylal lennuk..
Leedu lennufirma Flylal lennuk.. Foto: Flylal.

Kuigi regulaarlende tegev Flylali osa läks Leedus pankrotti, ei käi nii halvasti lennukompanii tšarterlende tegeva üksuse käsi, mis eelmise aasta lõpus Eestisse laienes ning kuulduste järgi siin suuri tegusid plaanib.


Kuigi uudised Flylali pankrotist levisid üle seitsme maa ja mere, ei ole kaugele jõudnud info, et üks osa Flylalist on veel täiesti elus ja terve.

Seesama, just tšarterlendudele spetsialiseerunud üksus, laienes ka eelmise aasta lõpus Eestisse ning on tänaseks sõlminud mitu perspektiivikat lepingut kohalike reisikorraldajatega.

Näiteks on allkirjad all juba Horizon Traveli ning Novatoursiga sõlmitud lepingutel. Esimese büroojuhataja Ivi Kallas märkis, et Flylal Charter Eestiga mõjutas koostööd alustama hea hinna ja kvaliteedi suhe. Teisalt sõnas ta, et ega Eestis suurt valikut polegi, kuna Estonian Air ei tegevat nii pikki lende kui Horizon Travelil vaja. Sel suvel viib leedukate lennuk eestlased Costa del Soli, Kreetale, Rhodosele ning Korfule.

Tallinna Lennujaama juht Rein Loik seletab, et kui üks osa Flylalist läks pankrotti, pole teisel, mis ka Eestisse laienes, sellega mingit pistmist. Lennukid on Eestis registreeritud ja lennuluba olemas. Kuigi Loik nentis, et firma on Eestist ka varem lende teinud, möönis ta, et see on ainult hea, et Eestisse uus lennufirma tekkis. «Ju nad nägid siis tšarterlendudel perspektiivi,» märkis Loik, lisades, et kuuldavasti on leedukatel siin suured plaanid.

Lennuameti teatel väljastati leedukatele lennuettevõtja sertifikaat 15. aprillil. Registrisse on kantud üks lennuk - Boeing 737-300.

Üldsusele rohkem tuntud reisilende korraldav Flylal läks selle aasta jaanuaris pankrotti. Kohaliku meedia andmeil oli firma üleval 90 miljoni liti suurune võlg. 47,5 miljonit on firma võlgu oma aktsionäridele ja 20 miljonit Vilniuse lennujaamale.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles