4. jaanuari hilisõhtul Kuressaares taksot koju tellinud mees proovis helistada kolmel erineval kohaliku taksofirma lühinumbril, kuid sattus millegipärast hoopis Tallinna taksofirmadesse.
Saaremaa taksofirmadele tehtud kõned läksid pealinna
Külla tulnud sugulased ja tuttavad hotelli paigutada tahtnud mees valis algul mobiililt lühinumbri 1200, mis varem oli Saare Takso lühinumber, kuid praegu teenindab seda Kuressaare Takso, kirjutab Meie Maa. Kõnele oleks pidanud vastama kohalik taksotellimiskeskuse dispetšer, kuid vastas hoopis Tulika Takso.
Seejärel helistas mees Kuressaare Takso teisel lühinumbril 1300. Jälle vastas pealinna taksofirma, seekord mitte Tulika Takso, vaid mingi muu.
Veel tegutseb Saaremaal Arensburg Takso, mille lühinumber on 1212, kuid sellele helistades sattus klient hoopis Krooni Taksole, mis samuti tegutseb Tallinnas.
Taksofirmasid koondavalt interneti kodulehelt taksod.eu selgub, et lühinumbrilt 1200 on võimalik helistada lisaks Kuressaare Taksole ja Tulika Taksole veel Pärnu Taksole, Haapsalu Taksole, Oti Taksole Otepääl ning Viljandis tegutsevale Centrum Taksole. Lühinumbrit 1300 kasutavad Eestis peale Kuressaare Takso veel Võru Taksod ja Pärnu E-Takso.
«Lühinumber peaks toimima vastavalt helistaja asukohale, kuid ilmselt veab infotehnoloogia alt kas ülekoormusest või millestki muust, ei oska öelda. Näiteks Muhu tammi pealt helistades võib sattuda Tallinna, Pärnu või Haapsalu taksofirmasse,» rääkis Kuressaare taksojuhtide ühingu K-Takso üks juhatuse liikmetest Rando Kaubi.