Eilses Ringvaates esitles Marko Reikop saate kokku pandud ostukorvi maksumust ja selgus, et 2011. aastaga võrreldes on see tõusnud suisa viiendiku võrra.
Ringvaate ostukorv kallines kahe aastaga 20 protsenti
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kõige vähem oli võrreldes 2011. aasta hindadega tõusnud riisi ja õlle maksumus – vaid ühe protsendi. Tallinna peenleib aga kallines 2%, šokolaad 7%, tetrapakendis piim 9%, pesupulber Ariel 13%, Tallinna kilud 18%, hapukoor 23%, banaan 40% ja kodune hakkliha suisa 67%.
Küsitlus Säästumarketis näitas, et inimesed on pidanud tõepoolest hinnatõusu tõttu oma ostukorvi osast toodetest, näiteks kurgist, loobuma.
Swedbanki eraisiku rahaasjade teabekeskuse juhata Anne Sägi sõnul peaksid tarbijad tulema välja oma mugavustsoonist ja jälgima rohkem sooduspakkumisi, käima erinevates poodides ja ette planeerima.