Päevatoimetaja:
Sander Silm

Lugeja küsib: millal võib esitada pretensiooni teenuse suhtes?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kadri Inselberg
Copy
Massaaž.
Massaaž. Foto: SCANPIX

Tarbija24 lugejal tekkis küsimus, mis tingimustel võib esitada pretensiooni teenustele ja kuidas teenuse kvaliteeti pärast hinnatakse. «Kauba puhul on ju asi lihtne – esitad pretensiooni siis, kui see on katki. Aga kuidas tõestada, et teenus oli halb ja tahad raha tagasi,» küsis lugeja.

Vastab Tarbijakaitseameti avalike suhete juht Hanna Turetski:

«Seadus ei tee vahet teenustel ja kaupadel. Mõlemate puhul on õigus (kahe aasta jooksul - toim.) esitada kaebus. Tõsi, sageli on teenuste puhul asi märksa keerulisem. Puuduse tõendab spetsialist ja tarbijal on see võimalus vaidlustada pöördudes nt ameti poole. Põhimõte on aga sama, mis kaupade puhul. Pöörduma peab esmalt teenindaja poole, kui vaja siis kirjalikult. Vastata tuleb tarbijale 15 päeva jooksul ja kui vastust ei tule või see ei rahulda tarbijat, on võimalus pöörduda ameti poole.»

Tagasi üles