Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Lugeja küsib: miks ei tohi Tallinna ühissõidukites ära kasutada varem ostetud paberpileteid?

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tiina Kaukvere
Copy
Tallinna trammid.
Tallinna trammid. Foto: Toomas Huik

Tarbija24 lugeja tahab teada, miks ei lubata Tallinna ühissõidukites ära kasutada enne aastavahetust kioskitest soetatud sõidupileteid? Miks pidid paberpiletid n-ö kehtivuse kaotama kohe 1. jaanuarist.

Vastab Tallinna transpordiameti vanemspetsialist Kristiina Hõbemägi.

Paberpiletite kehtivust määratakse Tallinna Linnavolikogu määrusega «Tallinna ühistranspordis sõidu eest tasumise kord ja sõidupiletite hinnad». Nimetatud määrusega öeldi, et paberkandjal sõidupiletid kehtivad kuni 31.12.1012. Täpselt samamoodi on kehtetuks tunnistatud paberpileteid pärast piletihinna muutmisi. Tallinna Linnavolikogu 14. juuni 2012 määrusega nr 12 kehtestati paberpiletitele kehtivuse lõpp 31.12.2012.

Uuele süsteemile üleminek nõuab, et vana tuleb ära lõpetada. Üleminekuajaks oli paberpiletite osas periood 21.09.2012 kuni 31.12.12. Seega on antud paberpiletite kehtivuse lõpetamiseks piisav aeg, pea pool aastat.

Kui me lubaks paberpileteid kasutada veel pool aastat või aasta, leiduks kindlasti ka siis inimesi, kes leiavad kusagilt mõne pileti ja on pahased, et seda enam kasutada ei saa.

Tagasi üles