Läinud aastal kasvas e-kaubandusettevõtte Cherry Media grupi müügikäive kolmes Balti riigis kokku 27,5 miljoni euroni.
Reiside müük kasvatas Cherry käibe ligi 30 miljoni euroni
«Eelmine aasta oli Cherry jaoks pöörase kasvu, aga ka kiire muutumise ja õppimise aasta,» kommenteeris tulemust Cherry Eesti tegevjuht Priit Tomp.
Kasvumootoriteks olid tema sõnul peamiselt reisid ning kaubad. Aasta vältel müüs Cherry näiteks soojamaareise Türki ja mujale ühtekokku enam kui 3000-le inimesele Eestis, Lätis ja Leedus.
Ettevõte püstitas igakuiseid müügikäibe rekordeid suisa viiel kuul läinud aastal, mille käigus sooritasid kliendid kokku 1,4 miljonit ostu.
Kaubad moodustavad Cherry pakkumistest ning müügikäibest rohkem kui pool. Aasta vältel avas ettevõte 10 esinduskauplust ning väljastuspunkti üle Baltikumi. Rotermanni kaubamajas asuvat Tallinna kauplust ning enne seda Cherry kontorit külastati aasta jooksul kaupade kättesaamiseks rohkem kui 82 000 korda.
«Tänavuse aasta esmasteks väljakutseteks on jaotusvõrgu ja klienditeeninduse uuele tasemele viimine ning laiemalt oma juhtpositsiooni kinnistamine. Seda plaanime teha läbi reisi- ning kaubamüügi kasvatamise,» rääkis Tomp.
Tomp ei välista ka täiesti uute ärisuundade lisandumist. Ta rõhutab, et on oluline viia e-kaubandus just nende inimesteni, kes pole sellega veel oluliselt kokku puutunud.
«Soovime, et e-kaubanduse mõiste muutuks Eestis sünonüümiks soodsale, kvaliteetsele ja mugavale ostu- ning müügikogemusele. Uuringud näitavad, et Eestis on regulaarseid netis ostlejaid vaid 20 protsenti - meie eesmärk on seda numbrit kasvatama hakata,» rääkis Tomp.
Cherry Media grupp opereerib e-kaubanduskeskkondi Cherry.ee Eestis, Cherry.lv ja CityLife.lv Lätis ning Beta.lt ja Grupinis.lt Leedus. Cherry Media grupp tegutseb üheksas Baltikumi linnas ning on tööandjaks rohkem kui 200-le inimesele.