Alates tänasest saab maksu- ja tolliameti (MTA) üldinfo telefonile 1811 helistada Skype’i kaudu. Ameti Skype’i konto on mta.eesti ning amet teenindab kliente esmaspäevast neljapäevani kell 8.30–16.30 ja reedeti kell 8.30–15.30.
MTA infotelefonile 1811 saab helistada tänasest ka Skype’i kaudu
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
MTA teenindusosakonna juhataja Rivo Reitmanni sõnul aitab Skype parandada maksu- ja tollialase nõustamise kättesaadavust klientidele.
«Võtsime Skype´i kasutusele, kuna füüsilise isiku tulude deklareerimise ajal suureneb kliendikõnede arv ja välisriigis viibides on eriti kulukas telefoni teel meiega ühendust saada,» ütles Reitmann.
Maksu- ja tolliamet juhib tähelepanu, et Skype’i kontole on võimalik ainult helistada, tekstisõnumitele amet ei vasta.