/nginx/o/2012/03/28/1030082t1he19e.jpg)
Alates tänasest saab maksu- ja tolliameti (MTA) üldinfo telefonile 1811 helistada Skype’i kaudu. Ameti Skype’i konto on mta.eesti ning amet teenindab kliente esmaspäevast neljapäevani kell 8.30–16.30 ja reedeti kell 8.30–15.30.
Alates tänasest saab maksu- ja tolliameti (MTA) üldinfo telefonile 1811 helistada Skype’i kaudu. Ameti Skype’i konto on mta.eesti ning amet teenindab kliente esmaspäevast neljapäevani kell 8.30–16.30 ja reedeti kell 8.30–15.30.
MTA teenindusosakonna juhataja Rivo Reitmanni sõnul aitab Skype parandada maksu- ja tollialase nõustamise kättesaadavust klientidele.
«Võtsime Skype´i kasutusele, kuna füüsilise isiku tulude deklareerimise ajal suureneb kliendikõnede arv ja välisriigis viibides on eriti kulukas telefoni teel meiega ühendust saada,» ütles Reitmann.
Maksu- ja tolliamet juhib tähelepanu, et Skype’i kontole on võimalik ainult helistada, tekstisõnumitele amet ei vasta.