Ent ajal, mil lendurid streigiga ähvardasid, sai ettevõte pidevalt kahjumit. Raasuke kinnitas, et kahjum on suur, ent ei soovinud suurust täpsustada. Samuti ei tahtnud ta öelda, kas streigioht mõjutas ka riigiabipalvet, kuna Euroopa Komisjonist pole jaanuari esimestel päevadel midagi kuulda olnud.
Ettevõtte nõukogu esimees avaldas eile pahameelt, et läbirääkimised kollektiivlepingu üle nii pikaks venisid, kuna juba augustis, mil vana leping üles öeldi, olid teada tingimused, mille täitmisel ettevõte oma regioonis konkurentsivõimeliseks muutub. «Kahju, et selle saavutamiseks kulus nii palju aega, raha ja ressurssi,» ütles ta.
Raasuke kinnitas, et nõukogu ja juhtkond panid eilsel koosolekul paika summa, mida juba määratud 8,3 miljonile eurole lisaks valitsuselt küsima minnakse.
Kui varem on Raasuke märkinud selle suuruseks 50–70 miljonit eurot, siis eile jättis ta selle kinnitamata. Summa tuleb avalikuks, kui valitsus selle kinnitab, ütles ta. Suur osa rahast läheks möödunud aasta kahjumi katmiseks. Juba detsembris oli ettevõte 20 miljoni euroga miinuses.
Firma tulevikust kõneldes tunnistas Raasuke, et ettevõte töötab nädal korraga, viidates, et ükski hea ega halb variant pole välistatud, sealjuures ka pankrot.
Viimase korral tõuseks suurimaks lennufirmaks Tallinnas iirlaste Ryanair. Tõenäoliselt võtaks osad lennud üle Air Baltic ja SAS, ent seda vaid mahus, mis neile sobib.