Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Go Network tõstis internetitelefoni kuutasu viis korda

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tiina Kaukvere
Copy
Internetitelefon.
Internetitelefon. Foto: Toomas Huik

Andmeside ja telefoniteenuste ettevõte Go Network hakkas klientidelt internetitelefoni eest viis korda suuremat teenustasu küsima.

«Detsembrikuu arve tabas ilmselt paljusid GoNetwork OÜ kliente kui külm dušš, sest hinnad on tõusnud. Näiteks internetitelefoni kuutasu tõusis viis korda! Varem oli kuutasu 0,64 eurot aga nüüd 3,12 eurot, » kurtis GoNetwork OÜ klient Aivar.

GoNetwork OÜ arvelduse juht Ülle Lagle põhjendas hinnatõusu kommunaalteenuste hinnatõusu ning inflatsiooniga. «Teiselt poolt olid Go Networki internetitelefoni teenuste hinnad muudest turukonkurentidest kordades madalamad,» lisas Lagle.

Põhjus, miks teenuste hinnad nii madalad olid, on seotud sellega, et Go Network on juriidiliselt sideoperaatori ProGroup Holding OÜ järglane.

«Möödunud suvel nende kliendibaasi ülevõtmisega võtsime üle ka ProGroup Holding hinnakirja, mille viimane teenuspaketi kuutasuline muudatus toimus seoses käibemaksumäära muutmisega 01.07.2009, kuid suurem osa teenuste hinnakirjast ja hinnatase on kehtinud alates 2004,» kinnitas Lagle.

«Hakkasin eelmise aasta alguses ProGroup Holdingu kliendiks just heade hindade pärast. Mullu juunis aga andis ProGroup oma kliendid GoNetworkile üle ning nagu näha, midagi head sellest ei tulnud,» nentis Aivar.

Lagle lisas, et Go Network teavitas oma kliente hinnakirja ühtlustamisest möödunud aasta oktoobrikuu teenusarvega, kuu aega enne uue hinnakirja jõustumist. «Teavitasime oma kliente nii nendele saadetud arvetele lisatud teabega kui vastava infoga oma veebis, kus koheselt oli võimalik uue hinnakirjaga tutvuda,» kirjeldas Lagle.

Tagasi üles