Telefonimüük nõuab raudseid närve mõlemal pool toru

Kaur Paves
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Telefonimüük toob raskeid hetki mõlemale osapoolele.
Telefonimüük toob raskeid hetki mõlemale osapoolele. Foto: SCANPIX

«Pakun, et 99 protsenti eestlastest vihkavad neid inimesi, kes telefoni teel midagi müügiks pakuvad,» räägib Mari, kes paar aastat telefonimüügiga leiba teenis.
 

Telefonimüüja Liisigi möönab, et töö pole kerge just seetõttu, et vähemalt kord päevas saadab keegi ta pikale lainele kõige ebaviisakamal moel, kirjutab Õhtuleht.

«Kui sa oled juba kaheksale imbetsillile viisakalt ei öelnud ja helistab järgmine, üheksas, kümnes ja üheteistkümnes, siis kaheteistkümnenda ma saadan küll otse ilma viisakusteta kukele,» kirub aga agarate telemarketingimüüjatega kimpus olnu netifoorumis.

Kui telefonimüüjate kliendid kurdavad, et neid ahistatakse ja piinatakse, siis pole ka telefonimüüjate elu üksnes meelakkumine.

«Kui mõtlesin, et haaran telefoni ja hakkan inimestele tooteid pakkuma, hakkas mul süda sees puperdama,» kurdab endine telefonimüüja Siiri, kes tunnistab, et muutus juba enne helistamist nii närviliseks, et käed hakkasid värisema.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles