Jako viis detsembri alguses EMT Lõunakeskuse esindusse hooldusesse oma telefoni Motorola Razr Maxx, kuid tagasi sai kuu aja pärast hoopis sada eurot odavama ja palju väiksema akuga Motorola Razr’i.
Klient sai EMT hooldusest tagasi vale telefoni
Hooldusesse viis Jako telefoni, kuna see lülitas end ise välja ja probleeme oli ka leviga. «Viisin siis teenindusse ja seal paluti mul oodata üks kuni kaks nädalat, et seadme tagasi saaks. Vahepeal helistasin veel mitu korda ja küsisin, kaugel on, kuid kolme nädala järel polnud telefonist veel midagi kuulda,» kirjeldas Jako.
Pärast jõule tuli teade, et telefon jõuab kliendini lähipäevil – kätte sai ta selle 2. jaanuaril. Hoolduse venimist põhjendati pühadeajaga.
«Esmapilgul oli kõik hästi, kuigi «puuteplaadi vahetamine» hoolduse käigus tundus veider ja uus oli ka IMEI kood,» rääkis Jako. «Kodus pakki avades tundus telefon veidralt kerge ja midagi tundus valesti.»
Kuna pealtnäha on kliendi telefon ja väiksema akuga mudel äravahetamiseni sarnased, siis otsustas klient telefoni üle kaaluda – Razr Maxx on tavalisest Razrist 18 grammi raskem.
«Tuligi välja, et mulle tagastati EMT-st üle 100 euro odavam, väikse akuga verisoon!» oli Jako hämmingus ja operaatori peale vihane.
Kuna Jako oli EMT klienditeeninduses nii pettunud, siis otsustaski ta kõigepealt hoopis ajakirjaniku poole pöörduda. Pärast ajakirjaniku päringut EMT-lt helistas Jakole hooldustööde juht ja väitis, et probleem tekkis juba allhankijate juures, kes olid «mingi paberi ära kaotanud, mis tõendas telefoni hooldust».
Jako saab EMT-lt tagasi 489 eurot, mille eest oli ostnud telefoni Motorola Razr Maxxi.
EMT avalike suhete juhi Kaja Sepa sõnul vabandavad nad juhtunu pärast. «Ilmselt oli pühadeajal inimeste tähelepanu laokil, aga loomulikult ei ole see vabandus ja sellised asjad ei tohiks juhtuda,» ütles Sepp.