Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Klient kahtlustab Elisat numbri avalikustamises

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Elisa klient ei saanud päeval helistada ega kõnesid vastu võtta.
Elisa klient ei saanud päeval helistada ega kõnesid vastu võtta. Foto: Valgamaalane

Elisa klient on veendunud, et mobiilifirma avalikustas ta numbri keelust hoolimata. Ettevõtte kinnitusel on inimene ikkagi ise tema nimel oleva mobiilinumbri müügikõnede jaoks avalikuks teinud.

«Mul on Elisaga sõlmitud leping, mis sisaldab kahte mobiiltelefoninumbrit ja internetti. Lepingu sõlmimisel tegin ka vajaliku linnukese kohta, millega avaldasin soovi, et minu telefoninumbrid ei oleks avalikud,» kirjutas pahane klient Tarbija24 kaebusteraamatus.

Kummalisel kombel sai ühte tema telefoninumbrit kasutav pereliige müügikõne, milles küsiti nimeliselt numbriomanikku.

«Selline info saab kolmandatele isikutele teada olla vaid siis, kui Elisa on neile oma klientide andmeid avaldanud ehk siis avaldanud minu nime all olevad kaks telefoninumbrit,» on inimene veendunud.

Klient pöördus ka Elisa klienditeeninduse poole, kust soovitati tal kirjutada avaldus. «Ausalt öeldes ma ei näe sellel mõtet. Sealt tuleks kindlasti vastus stiilis «meie ei ole andmekäitluse protseduurireegleid rikkunud» nagu ikka suurfirmade poolt,» arvas kirjutaja.  

Elisa pressiesindaja Marika Raiski sõnul vastavalt seadusele määrab klient, kas ta soovib oma numbri numbriinfos või telefonikataloogides avalikustada või mitte. «Elisa lähtubki seadusest ja kliendi soovist,» kinnitas ta.

 «Kliendil tuleks läbi mõelda, kas ta pole oste sooritades, kliendikaarte tehes või teisi teenuseid (mitte sideteenuseid) tellides oma telefoninumbrit ja nime avalikustanud.,» pakkus Raisk. Ta lisas, et vahel on juhtunud, et tuttavad ja lähedased annavad kliendi teadmata telefoninumbri kohta infot.

Märksõnad

Tagasi üles