Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Ilutulestikuäri läheb täna kõige paremini

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Ilutulestik.
Ilutulestik. Foto: Ants Liigus/Pärnu Postimees

Ehkki aktiivne ilutulestiku müümine on käinud juba kuu aega ja müüjatel on populaarsemad tootedki otsas, eelistab suurem osa inimesi ilutulestikku ostma minna just aasta viimasel päeval.

«Kuu aega on müügipunktid lahti, aga eestlane on 31. detsembril nõus seisma 50-pealises järjekorras,» rääkis Ruf Eesti direktor Hannes Närep.

«Me nimetame end viimsepäevamüüjateks, kuna ilutulestike müük on kõige suurem 31. detsembril,» kinnitas ka Arnika ilutulestikukeskuse juhtaja Eduard Tani.

Tani kinnitusel valivad paljud inimesed ilutulestiku pakendi ja toote nime järgi - mida uhkem ja kõlavam nimi, seda müüdum kaup.

Pürotehnika ettevõttel Ruf Eesti AS on näiteks tänavu hästi müügis läinud «Ilmkärakas»,  mis teeb 35 sekundi jooksul umbes 19 lasku. Arnikal läheb jällegi hästi kaubaks «Kärts ja Mürts», «Tuleveski» ja «Suur Pauk».

Tani sõnul on märgata, et kui kohalik omavalitsus ilutulestikku ei korralda, siis inimesed kulutavad ise selles paigas ilutulestikule rohkem.

Närepi sõnul on tänavu inimeste huvi ilutulestiku vastu suurenenud, kuid ka kohalikud omavalitsused ei koonerda. «Meil on juba kuu aega tagasi suurte ilutulestike tellimused lukus. Korraldame ilutulestikke aastavahetusel kuues suures linnas ja väiksemates linnades,» kinnitas Närep.

Tagasi üles