Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

Selveri klient ei lepi lohutuseks saadud šokolaadiga

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hanneli Rudi
Copy
Jaamamõisa Selver Tartus.
Jaamamõisa Selver Tartus. Foto: Sille Annuk / Postimees

Selverist hallitama läinud letšo ostnud mees pole rahul sellega, et pood pakkus talle lohutuseks kõigest šokolaadi.

Erik ostis Tartu Jaamamõisa Selverist  firma Bonduello letšo, mille säilivusaeg oli 30.11.2014, kirjutab venekeelne Postimees. Kodus purki avades oli tunda ebameeldivat lõhna ja toit oli kaetud hallitusega. «Viisin kauba poodi tagasi, et see ringi vahetada, aga mulle anti lohutuseks ainult väike šokolaad ning ei võetud arvesse, et ma kulutasin läbi terve linna kohale sõiduks kütust. Mulle öeldi, et juhataja tuleb neljapäeval ja selle aja jooksul midagi teha ei saa,» rääkis mees.

Siis kirjutas ta vahejuhtumist Selveri Facebooki lehele. Selveri pressiesindaja Annika Vilu sõnul on vahejuhtum ebameeldiv ja tegu on esimese kaebusega, mis Bonduelle toodete kohta laekub. «Me teavitame sellest tootjat ja kontrollime teisi sama partii kaupu,» kinnitas Vilu.

Ta lisas, et kliendi ees vabandati ja pakuti võimalust kaup ringi vahetada või raha tagasi saada. «Sellistel puhkudel me tavaliselt anname ostjale šokolaadi, et veidigi leevendada ebameeldivaid kogemusi,» rääkis pressiesindaja. Ta lisas, et kahjuks klienti see lahendus ei rahuldanud ja ta nõudis suurt kompensatsiooni. Vilu sõnul suhtles pood hiljem Erikuga oma Facebooki lehe vahendusel, vabandati, pakuti lahendusi, kuid klienti need ei rahuldanud.

«Kahjuks on juhuseid, kus mittekvaliteetse  kauba saanud klient näeb võimalust nõuda rahalist või muud materiaalset kompensatsiooni, kusjuures üldjuhul ähvardatakse siis pöörduda meedia poole,» sõnas Vilu.

Tagasi üles