Päevatoimetaja:
Angelina Täker

Briti alkoholitootja peibutab Hiina miljonäre viskiklubiga

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Kaja Koovit
Copy
Diageo avas Pekingis Hiina miljonäride viskiklubi.
Diageo avas Pekingis Hiina miljonäride viskiklubi. Foto: Diageo

Briti alkoholitootja Diageo avas Pekingis Hiina miljonäride viskiklubi, kirjutab The Daily Telegraph.

Ettevõte loodab sel moel Hiinas Johnnie Walkeri kaubamärgi populaarsust suurendada.

Diageo Aasia juht Gilbert Ghostine selgitas, et 80 protsenti Hiina miljonäridest on alla 45 aastased ning neile meeldivad ajalooga kaubamärgid.

Diageo avas esimese Johnnie Walkeri maja Shanghais ning see kujunes kiiresti populaarseks külastuspaigaks. Keskmiselt jätab iga klient sinna umbes 500 naela.

Viskilubi avamine Pekingis on osa eliitkaubamärkide võitlusest kohalike miljonäride pärast. Aasia turul on populaarsed sellised kaubamärgid nagu Burberry, Louis Vuitton, Prada ja Hermes. Kuid rekordkasumite teenimise aeg eliitgrupis on juba möödas. Pelgalt kaubamärgi nimest müügiedust ei piisa ja seepärast tuleb oma kaubad hiinlastele vastuvõetavaks teha.

Nii on näiteks Rolls-Royce loonud Hiina turu jaoks limiteeritud mahuga autoseeria «Draakoni aasta». Rahulikku, väljapeetud luksust esindav Hermes on Hiina  turul oma tõekspidamistest loobunud ning toonud turule Hiina lipuvärvides Birkini koti. Ka Gucci on Hiina turu jaoks välja töötanud eraldi kotid, mida Euroopa või USA turult leida ei ole.

Märksõnad

Tagasi üles