Päevatoimetaja:
Aimur-Jaan Keskel

EMT klient kurdab Rootsi tehtud libakõne üle

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Tiina Kaukvere
Copy
Mobiiltelefon.
Mobiiltelefon. Foto: Peeter Langovits

EMT kliendi Kalle Krooni sõnul küsis telefonioperaator temalt Rootsi helistamise eest raha, ehkki klient pole detsembris enda väitel Rootsi helistanud.

EMT nõudis Kalle Kroonilt minutilise Rootsi tehtud kõne eest küll vaid 37 senti, kui mees väidab, et ei ole Rootsi helistanud, kirjutab Õhtuleht.

Lisaks saabus kliendile 19. detsembril vahearve, mille maksekuupäevaks oli 18. detsember.

Ka suvel kõneeristusi uurides märkas Kroon, et oli enda teadmata välismaale helistanud ning sama probleemiga on väidetavalt kokku puutunud ka mõned Krooni tuttavad.

«Väidetavalt võetud igakuised kõned on kummaliselt lühikesed, kõikudes veerand minutist poole minutini,» rääkis Kroon.

EMT avalike suhete juht Kaja Sepp tunnistas, et 19. detsembril saadeti kliendile arve, mis oleks pidanud firmast välja minema päev varem. Samas kinnitas Sepp, et klient on teinud Rootsi mobiilivõrku kõnesid korduvalt ning valinud ka oma sõbrariigiks Rootsi.

EMT kinnitas, et ka seekord oli kõne reaalselt toimunud.

Tagasi üles