/nginx/o/2012/12/23/1499330t1h4697.jpg)
Muusika ja õige kaubaasetus on kaupmeeste jaoks tavapärased müügi suurendamiseks kasutatavad võtted. Lisaks sellele on aga oluline ka lõhn. Õige lõhn võib tarbija oluliselt rohkem kulutama meelitada, selgus USA teadlaste uuringust.
Muusika ja õige kaubaasetus on kaupmeeste jaoks tavapärased müügi suurendamiseks kasutatavad võtted. Lisaks sellele on aga oluline ka lõhn. Õige lõhn võib tarbija oluliselt rohkem kulutama meelitada, selgus USA teadlaste uuringust.
Midagi vapustavalt uut selles ei ole, kirjutab Svenska Dagbladet, märkides, et paljud ärid on oma kaubamärgid just lõhnaemotsioonidele üles ehitanud.
Washingtoni Ülikooli psühholoog Eric Spangenberg näitas aga oma uuringuga, kui oluline on kliendi veenmisel õige lõhna kasutamine.
Spangenbergi uurimus näitas, et müügis on oluline, et kasutatav lõhn ei oleks vale või ka liiga keeruline, sest sellisel juhul võib sel olla kliendi jaoks vastupidine efekt.
Lihtsa apelsini lõhna kasutamisel suudeti müüki kasvatada viiendiku võrra, samas kui keerulised lõhnabuketid ei andnud paremat müügitulemust.